SEO PR / SERM
Zarządzanie reputacją w Google
SEO PR ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku marki w wynikach wyszukiwarki internetowej. Jest on połączenie pozycjonowania (SEO) i Public Relations a dokładniej zastosowanie odpowiednich słów kluczowych w materiałach PR oraz promowanie ich w wyszukiwarce. SERM (Search Engine Reputation Management) czyli zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach są to działania mające na celu poprawić reputację firmy w wyszukiwarce. Przeważająca większość klientów przed zakupem produktu szuka opinii o marce, firmie, usłudze, produkcie czy sklepie. Na podstawie odszukanych informacji podejmuję decyzję zakupową. Głównym efektem działań SEO PR i SERM jest poprawa wizerunki firmy w internecie.
W ramach działań SEO PR oraz SERM oferujemy:
Rozpoczynamy współpracę?
Masz jakieś pytanie dotyczące Wizerunku w Internecie? Nasz konsultant wszystko Ci wyjaśni nie czekaj napisz do nas 🙂